Skinny fat – jak ujędrnić ciało?

Skinny fat. Chudy ulaniec. Chudo tłusty. Przez wiele osób taka sylwetka jest uznawana za jedną z gorszych.

Czym się charakteryzuje?

Sylwetka skinny fat to trochę paradoks. Jest szczupła, nie ma nadwagi ale jest galaretowata, posiada brzuszek i oponkę, brakuje jędrności, wiszące pośladki, cellulit.

Czyli osoba, która nie ma nadwagi ale posiada cechy jak u osoby z nadwagą. Z pozoru osoba wydaje się być szczupła ale w rzeczywistości ciało wygląda nieciekawie.

Za taki wygląd ciała odpowiada:

  • dużo tkanki tłuszczowej (trzeba redukować)
  • mało masy mięśniowej (trzeba budować)

Skąd się bierze taka sylwetka?

  • Brak aktywności
  • Siedzący tryb życia
  • Kiepskie odżywianie, słodycze, chipsy, przetworzone produkty, posiłki na szybko do odgrzania itp.
  • Sporo stresu

Taki rodzaj sylwetki może sprawiać, że czujesz się niepewnie lub niekomfortowo w sytuacjach kiedy trzeba z siebie zrzucić ubrania np. na plaży, czy w sypialni.

dziewczyny na plaży

Jak poprawić taką sylwetkę?

1. Po pierwsze musisz zadbać o trening siłowy. Ponieważ takiej sylwetce brakuje masy mięśniowej, która ujędrnia ciało. Poświęć 3-4 godziny w tygodniu na trening siłowy, który wzmocni mięśnie. Przeczytaj koniecznie wpis “Jak stworzyć Fit sylwetkę”.

2. Wejdź na delikatny deficyt kaloryczny. Twoim głównym celem powinna być rekompozycja sylwetki. Redukowanie tkanki tłuszczowej oraz budowanie masy mięśniowej. Dlatego kaloryczność diety nie może być za niska. Zbyt niskie kalorie mogą powodować że ciało zacznie pozbywać się mięśni, których i tak Tobie brakuje. Zobacz przykładową dietę 1800 kcal.

3. Spożywaj dużą ilość białka. Od 1,5-2 gram na kilogram masy ciała. Produkty białkowe to mięso, jaja, nabiał, ryby, odżywki białkowe oraz roślinne jak fasola, soczewca, ciecierzyca.

4. Ważna jest regeneracja. Czyli musisz zadbać o sen i jakość snu oraz suplementacje, ktora zapewni lepszą regenerację i wspomoże budowę masy
mięśniowej np. Kreatyna.

Warto wiedzieć.

To o czym warto wiedzieć przy tego typ sylwetkach. To fakt, że mimo treningow i diety Twoja waga będzie się mało zmieniać lub może rosnąć ale nie myl tego z tym, że tyjesz w tłuszcz.

Jeśli wszystko robisz prawidłowo to tyjesz ale w mięśnie, które dla Ciebie są jak na wagę złota. W ten sposób zyskujesz pełniejszy wygląd oraz ciało staje się bardziej jędrne.

NIE FIKSUJ SIE NA WADZE. SKUP SIĘ N JAKOŚCI CIAŁA.

metamorfoza sylwetki program okładka

Potrzebujesz indywidualnej diety lub wsparcia w dążeniu do idealnej formy?

Dołącz do grona osób, które mają: 

  • Skuteczne metody treningowe i żywieniowe
  • Dostęp do profesjonalnej wiedzy
  • Pewność, że robią to co trzeba
  • Wsparcie
  • WYNIKI !!!

Zróbmy wspólnie to co było dla Ciebie niemożliwe. Oto plan na Ciebie:

1. PRZESTAŃ tolerować wymówki typu “nie chce mi siꔓod jutra”.
2. ZACZNIJ od siebie wymagać więcej. Znacznie więcej, bo możesz.
3. ZBUDUJ wymarzoną sylwetkę – w tym mogę Ci pomóc

Zapraszam do programu Metamorfozy Sylwetki Online.

Jeden komentarz

  1. Pingback: Cellulit - jak z nim walczyć?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *