Stwórz siebie za pomocą

INDYWIDUALNEGO 

PLANU TRENINGOWEGO



SYLWETKI NIE BUDUJE SIĘ

AKTYWNOŚCIĄ. BUDUJESZ JĄ

TRENINGIEM.

Plan Treningowy na 8 tygodni

Większość kobiet zaczyna swoje treningi bez planu treningowego i trenują to, na co mają ochotę, danego dnia. Ten błąd może przynieść dwa negatywne skutki. Brak efektów lub efekty nie tu gdzie trzeba, np. chciałaś szczupłe nogi, a te urosły.  

 

 

Kluczem do wymarzonej sylwetki jest indywidualnie zaprojektowany plan treningowy, który skupi się i poprawi najsłabsze strony Twojego ciała.

 

Czy tak wygląda Twoja wizyta na siłowni?

 

W pierwszej kolejności kierujesz się na strefę cardio, aby się rozgrzać. Następnie idziesz na strefę maszyn siłowych i skaczesz z maszyny na maszynę bez celu. Trochę brzuszków na maszynie, trochę odwodzenia i przywodzenia nóg, jakieś wyprosty ramion. Zerkasz przy okazji, co robią inne dziewczyny i udajesz, że wiesz, co robić, ale Twoim jedynym celem jest spocić się, zmęczyć i nie wygłupić.

 

 

Naprawdę chcesz tak dalej trenować?

 

Czy naprawdę myślisz, że osoby, które mają efekty, wykonują przypadkowe ćwiczenia? Szczerze, to nie rozumiem takiego pomysłu, aby iść na siłownie i nie wiedzieć, co na niej robić… 

 

Równie dobrze mógłbym pokazać osobie, która nie potrafi gotować zdjęcie dowolnej potrawy i powiedzieć, aby taką zrobiła, oczywiście bez przepisu, tak jak Ty działasz bez planu treningowego. 

 

 

Jeśli chcesz mieć efekty oraz zbudować zgrabną sylwetkę, np. dobrze zbudowane i jędrne mięśnie pośladkowe. Musisz podjąć konkretne działa w tym kierunku. Musisz mieć przepis. Plan treningowy, jest tym przepisem i powinien być nastawiony na cel np. redukcja tkanki tłuszczowej, modelowanie sylwetki lub inny. 

 

Każdy z nas ma inne cele. Ma inną budowę ciała. Historię treningową. Dlatego plan treningowy powinien być indywidualnym doborem ćwiczeń. I nie może być przypadkowym zlepkiem ćwiczeń.

 

 

Sylwetkę buduję się treningiem przygotowanym dla Ciebie i pod Twoje cele. Dlatego plany układam na podstawie wstępnego wywiadu/ankiety m.in. o celach, zdrowiu, stylu życia, żywieniu.

 

 

Przy projektowaniu planów treningowych biorę pod uwagę:

wysportowana dziewczyna z torba sportową

Wyciśnij z siebie max możliwości!

plan treningowy

Plan treningowy zawiera

Dodatkowo

Pod jakie cele układam plany treningowe?

Już za kilka dni możesz działać ze swoim planem treningowym

 Co dalej po opłacie?

 
 

KROK 1

Od razu po dokonanej opłacie zostanie wysłana do Ciebie wiadomość email, w której pobierzesz ankiety i jasne instrukcje, jakich informacji potrzebuję od Ciebie, żeby ułożyć Twój spersonalizowany trening.

(Jeśli od razu po zakupie nie będzie wiadomości w skrzynce głównej, proszę sprawdzić SPAM czasem tam trafiają wiadomości.)

 

 

KROK 2

Po odesłaniu do mnie ankiet w przeciągu 5 dni roboczych dostaniesz na maila plan treningowy dokładnie dostosowany do Twojej sytuacji – celu, który chcesz osiągnąć, stylu życia, preferencji żywieniowych, warunków i oczywiście wszystkich informacji na temat Twojego zdrowia i stanu Twojej sylwetki.

 

 

KROK 3
Zaczniesz realizować swoje cele treningowe i notować efekty, jakich nie było przez ostatnie miesiące.  

 

Najczęściej zadawane pytania.

 

Co jeżeli nie mogę wykonywać niektórych ćwiczeń?

Trening jest zaprojektowany indywidualnie. Jeśli nie możesz wykonywać, niektórych ćwiczeń, masz kontuzje lub  schorzenia, które uniemożliwiają wykonywanie pewnych ruchów to wszystko będzie uwzględnione w planie treningowym. Pamiętaj, że nie ma ćwiczeń, których nie można zastąpić.

Jestem zdecydowany/a. Co teraz? Jak zacząć?

Odezwij się do mnie na Facebook lub na Maila. Napisz co Cię interesuje. W przeciągu kilku godzin się do Ciebie odezwę, omówimy szczegóły i prześle kwestionariusze (ankieta + raport) do wypełnienia. Na podstawie kwestionariuszy układam plany.

Czy rozpisuje treningi na warunki domowe?

Tak. Plany treningowe rozpisuje również na warunki domowe. Wystarczy, że wypiszesz mi jakim sprzętem dysponujesz np. rowerek stacjonarny, skakanka, hantelki, gumy mini band itp. Ciężar własnego ciała, butelki z wodą to też kg i można je śmiało wykorzystać do treningu.

Kiedy pojawiają się pierwsze efekty?

Pierwsze efekty odczuwalne zauważysz już po pierwszych dniach stosowania się do planów np. lepsze samopoczucie, lżej na żołądku. Pierwsze efekty wizualne zanotujesz już po pierwszych dwóch tygodniach np. mniejsze obwody, mniejsza waga.

Po 3 miesiącach zauważą Twoi znajomi. Po pół roku nie poznają Ciebie najbliżsi. Po roku będziesz w szoku. Ale pamiętaj aby NIGDY się nie porównywać do kogoś, bo tak naprawdę każdy z nasz ma swoje tempo i często to nie jest zależne od nas.

Czy wymagam badań lekarskich?

Nie. Jeśli masz aktualne badania to dobrze. Będzie jasna sprawa czy masz problemy ze zdrowiem.

Warto być świadomym tego, że jeśli nie masz badań, a coś Ci dolega to może mieć wpływ na Twoje efekty, a raczej ich brak np. niedoczynność tarczy, którą masz ale o tym nie wiesz.

Na jaki czas jest plan treningowy?

Plan treningowy rozpisany jest na 8 tygodni.

Jestem osobą początkującą i nie znam się na ćwiczeniach. Co robić?

W planie treningowym otrzymujesz link do filmiku z konkretnym ćwiczeniem. W ten sposób wiesz jak wygląda ćwiczenie. A jeśli dalej nie jesteś pewny/a techniki możesz dopytać instruktora, który jest na zmianie na siłowni lub możesz poradzić się znajomego, który ma już doświadczenie z treningiem.