Dziękuję za zakup!

Potwierdzam otrzymanie wpłaty 

47zł

Klikając niżej możesz pobrać plan treningowy do domu dla początkujących kobiet. 

To nie wszystko!!!

Musisz wiedzieć, że plan treningowy to połowa sukcesu. Potrzebujesz jeszcze zacząć się prawidłowo, ale smacznie odżywiać. 

 

Przygotowałem “Dietę dla aktywnych kobiet”, czyli w tym i dla Ciebie skoro masz już trening.

 

CO ZNAJDZIESZ W DIECIE?

 

  • Do wyboru: 14 śniadań, 14 drugich posiłków i 14 obiadów. Ty wybierasz co chcesz jeść!
  • Omlety, placki, szejki, kanapki, owsianki, pulpety, spaghetti, ryby i wiele więcej
  • Szybkie, proste i NORMALNE przepisy
  • Dieta z produktów dostępnych, w każdym osiedlowym sklepie
  • Posiłki mają max 500 kcal (od kaloryczności 1900 obiady są zdublowane)
  • Rozkład BTW i KCAL do każdego posiłku (białko, tłuszcz, węglowodany i kalorie)
  • Wysoka ilość białka!!! (już nie będziesz musiała zastanawiać się jak je zwiększyć)
  • Listę zakupów
  • Instrukcję jak stosować dietę (i nie być jej niewolnikiem)
  • Dostępne kaloryczności: 1500, 1700, 1900, 2100, 2300

 

Powodzenia!

×
×

Koszyk