Chcesz płaski brzuch? To trenuj tak aby mieć płaski brzuch. Wybierz aktywność do swojego celu.

Radosław Kojta

Chcesz płaski brzuch? To trenuj tak aby mieć płaski brzuch. Wybierz aktywność do swojego celu.

W pierwszej kolejności ustal co jest Twoim celem i pod cel musisz dobrać odpowiedni trening, dietę, suplementację. Jak widzisz niżej na liście wszystko ma swoje zastosowanie i dopiero łącząc każdy element układanki możesz liczyć na naprawdę bardzo dobre efekty.

TRENING SIŁOWY: modeluje, kształtuje, nadaje pełnych kształtów i ujędrnia sylwetkę,

AEROBY | CARDIO | ZAJĘCIA FITNESS: wzmacnia kondycje i pracę serca, spala kalorie co pomaga w odchudzaniu.

DIETA: dostarcza energii, budulca i wszystkich elementów do prawidłowego funkcjonowania organizmu. W zależności od celu redukuje tkankę tłuszczową lub buduje sylwetę.

SUPLEMENTACJA: pomaga w osiągnieciu celu, wspomaga regenerację, zwiększa możliwości organizmu,  uzupełnia niedobory, reguluje, pomaga redukować tkankę tłuszczową, pomaga budować masę mięśniową,

Podejdź do każdego z tych elementów osobno, a nie na zasadzie z jaką nie raz już się spotkałeś…

70% dieta, 30% trening. Nie! To bzdura.

To można porównać do jazdy samochodem. Co jest ważniejsze aby dojechać do celu kierowanie czy operowanie prędkością? Jedno i drugie jest tak samo ważne. Wątpię, że dojedziesz cały do celu kierując się zasadą 70% to kierowanie, a 30% to prędkość. W końcu się gdzieś rozbijesz.


Pamiętaj.  100% dieta. 100% trening. 100% suplementacja. Ale teraz z kolei nie chodzi o 100% albo nic. Nie. Po prostu każdy ten element traktuj osobno. I tak samo mocno o każdy zadbaj nie pomijając żadnego, że coś jest mniej ważne. Wszystko ma znacznie.

Jakie efekty osiągniesz?

Jakie efekty będziesz osiągać zależy tylko od tego jak mocno będziesz się angażować oraz od tego czy dobrze dobierzesz formę treningu oraz dietę pod swoje cele. Nie możesz oczekiwać zgrabnych pełnych mięśni pośladkowych trenując tylko cardio. Nie możesz oczekiwać, że schudniesz jedząc więcej niż ciało potrzebuje. Cardio ma swoje zastosowanie, trening siłowy swoje, dieta z ujemnym bilansem swoje itd.


Twoim zadaniem jest wybrać taką dietę i taki trening, który pozwoli Ci osiągnąć Twój cel. Zapamiętaj! Nie byle jaką dietę, nie byle który trening tylko TAKĄ DIETĘ I TAKI TRENING, KTÓRY POMOŻE CI OSIĄGNĄĆ CEL.

Dlaczego o tym wspominam? Bo zauważyłem, że często osoby początkujące. Wybierają nie odpowiednie treningi pod swoje cele. Np. chcą wymodelować zgrabny pośladek i chodzą na jogę, zumbę lub tylko biegają. A tego typu zajęcia praktycznie w żaden sposób nie wpływają na wygląd mięśnia pośladkowego. Co tylko wzmacnia nie chęć do aktywności i zwiększa frustracje, że to nie działa. No nie działa bo to nie te narzędzia.

Zapraszam na kanał Youtube gdzie znajduje się rozwinięcie tematu.


 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *