PROJEKT SCHUDNIJ

SCHUDNIJ SAMA PIERWSZE 5 KG


PAKIET STARTOWY NA LEPSZĄ SYLWETKĘ
8 TYGODNIOWY PLAN ŻYWIENIOWY I TRENINGOWY
ONLINE DLA KOBIET


DLA KOGO?

Ten program jest dla Ciebie.

CO ZYSKASZ?

Jeśli tego chcesz ten program jest dla Ciebie!

MEGA PAKA NA START Z KTÓRĄ SCHUDNIESZ PIERWSZE 5 KG!
A MOŻE I WIĘCEJ.



CAŁY PROGRAM DOSTĘPNY ONLINE !!!

PONAD TO...

Jdłospis

Jadłospis diety odchudzającej na 7 dni (28 przepisów)

Przepisy

Gotowe przepisy na smaczne posiłki. Przepisy na szybko jak i dla tych co lubią gotować.
Na słodko, wytrawnie, wege, naleśniki, koktajle warzywne, koktajle owocowe. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Lista zakupów

Otrzymasz również listę zakupów, która pomoże Ci w codziennych zakupach. Możesz ją wydrukować i odhaczając wkładać kolejne produkty do koszyka.

Miary domowe

Każdy produkt w diecie jest zapisany w miarach domowych aby jak najbardziej ułatwić zabawę w kuchni. np. 2 łyżki oliwy, pół szklanki kaszy.

Rozkład BTW, KCAL, GL, IG

Każdy posiłek ma podsumowanie makroskładników (białko, tłuszcze, węglowodany), kaloryczności oraz indeks i ładunek glikemiczny. Dzięki temu wiesz co i ile jesz.

Plik w PDF

Dietę otrzymasz na maila w wygodnym do odczytu i wydruku pliku PDF.

3 plany treningowe. (wersja dom lub siłownia)

Plan wprowadzający. Plan maksymalne spalanie tłuszczu. Plan na regenerację.

Filmiki do ćwiczeń

Do każdego ćwiczenia znajduje się materiał wideo z poprawną techniką.

Dokładne instrukcje

W treningu otrzymasz dokładne instrukcje ile serii wykonać, jakim tempem, ile powtórzeń, istotne szczegóły związane z techniką.

DIETA ODCHUDZAJĄCA NIE MUSI BYĆ NUDNA. SPRAWDŹ JAKIE PRZEPISY OTRZYMASZ

jadłospis diety odchudzającej

Jadłospis 7 dni

NIC WIĘCEJ CI NIE TRZEBA ABY ZGUBIĆ PIERWSZE 5 KG W 8 TYGODNI

CZYM JEST PROJEKT SCHUDNIJ?

“Projekt schudnij” to skuteczny 8 tygodniowy plan żywieniowy i treningowy, z którym spalisz pierwsze 5 kg. To idealne rozwiązanie dla kobiet, które chcą rozpocząć przygodę z dietą i treningiem ale nie wiedzą od czego zacząć. Aby chudnąć musisz spełnić tylko 2 warunki. Wejść na deficyt kalorii i ruszać się więcej. 

 

 

W programie otrzymasz wszystko czego Ci trzeba aby pozbyć się pierwszych kilogramów, a jednocześnie wzmocnisz swoje mięśnie, które sprawią, że sylwetka stanie się pełniejsza, twardsza, a pośladki podniosą się i wypełnią Twoje dżinsy.

 

 

Za pomocą dobrze zbilansowanej diety zobaczysz jak należy się odżywiać podczas odchudzania. Zobaczysz, że dieta w cale nie musi być monotonna i jałowa. Wyrobisz w sobie prawidłowe nawyki prowadzące do trwałych zmian w życiu. 

 

 

Program został opracowany z myślą o osobach początkujących, które pragną wyszczuplić swoją sylwetkę. Więc jeśli jesteś osobą początkującą i  zastanawiasz się czy dasz radę. Bez obaw. Na pewno dasz radę. Ten program jest właśnie dla takich osób. 

 

 

 

Plan treningowy jest podzielony na 3 części:

 

 

Pierwsza część to 3 tygodnie, które wzmocnią Twoje ciało oraz kondycję.

 

 

Druga część to 4 tygodnie o większej intensywności gdzie spalanie tkanki tłuszczowej zostanie podkręcone do granic możliwości, a jednocześnie wzmocnimy mięśnie pośladkowe (w życiu przydaje się twardy tyłek). 

 

Trzecia część to czas na regenerację, która trwa 1 tydzień. Regeneracja to ten element, na który większość nie zwraca uwagi, a jest tak samo potrzebna jak np. maksymalne spalanie tłuszczu gdzie wyczerpujemy ciało. 

 

 

Po takim zestawie przez 8 tygodni jesteś wstanie zgubić nawet do 5 kg czystej tkanki tłuszczowej! Oraz znacznie poprawić wygląd sylwetki.

 

 

COŚ O DIECIE, KTÓRĄ OTRZYMASZ

Dieta nie jest jadłospisem ułożonym indywidualnie. Jest to gotowa dieta odchudzająca na wybraną przez Ciebie kaloryczność. Dieta zawiera modelowy i skuteczny schemat diety odchudzającej, która zadziała na większość społeczeństwa ok. 70%. Pozostałe 30% potrzebuje diety indywidualnej ze względu na zdrowie czy inne cele.


Aby dieta była skuteczna należy znać swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Zadbałem też o to i nagrałem materiał jak to zrobić za pomocą darmowego kalkulatora online. Instrukcje jak obliczyć swoje zapotrzebowanie na kalorie znajdziesz w materiale wideo poniżej.


OBLICZ SWOJE ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE

 

 

 

Umowny czas stosowania diety to ok. 8 tygodni lub dłużej jeśli utrzymują się efekty. Należy pamiętać, że po zredukowaniu części masy ciała koniecznie trzeba wprowadzić modyfikacje do kaloryczności diety.

 

 

Rozkład makroskładników diety:

 

 

25% białka. 45% węglowodanów. 30% tłuszcze.

 

 

Do każdego posiłku podany jest rozkład BTW, KCAL oraz indeks i ładunek glikemiczny. Dzięki temu wiesz co i ile jesz.

 

W diecie znajdują się produkty z każdej bazy produktów np. mięso, ryby, nabiał, jaja, warzywa, owoce, pieczywo, kasze, makarony. Dieta zawiera produkty z laktozą i glutenem (glutenu bardzo ograniczona ilość).

 

U niektórych osób może pojawić się nadwrażliwość na gluten i laktozę. W takim przypadku należy zmodyfikować jadłospis indywidualnie. Odsyłam na www.radoslawkojta.pl

 

 

RAPORT

 

 

Dodatkowo otrzymasz podstawowe i obowiązkowe narzędzie, z którego korzystam jako Trener podczas współpracy z podopiecznymi. 

 

 

RAPORT za pomocą którego będziesz kontrolować swoje efekty. W raporcie znajdziesz tabele do zapisywania wyników oraz dokładny poradnik w jaki sposób należy sprawdzać postępy aby nie popełnić błędów które mogą Cię demotywować. 

 

Zacznij działać już dziś. Skoncentruj się na celu i baw się dobrze. 

 

PODSUMOWÓJĄC CO OTRZYMUJESZ?

Powyższe liczby reprezentują wartość poszczególnych elementów wchodzących w skład programu, gdybym sprzedawał je osobno. Ale spokojnie tyle nie zapłacisz. Dziś masz okazje zgarnąć tą mega paczkę, z którą zgubisz pierwsze kilogramy. 

Za jedyne….

CENA 674 zł

CENA 47 ZŁ

 

Jeśli ta śmieszna cena nie jest w stanie Cię zmotywować aby zgubić pierwsze 5 kilogramów. To wybacz ale uważam, że nic Ci już nie pomoże.

Widzisz tą stronę jeszcze tylko przez…!
 

DLACZEGO TYLKO TYLE ZA AŻ TYLE?

Powodów jest kilka, a podam Ci 3:

 

  1. Mam osobisty cel pomóc schudnąć 1000 osobom oraz poprawić ich jakość życia. Dlatego opracowałem ten skuteczny program, który mi w tym pomoże.


    Program jest naprawdę solidnie przygotowany i przepełniony tym co naprawdę działa. “Skalpel” przy tym to zwykły scyzoryk 😀 .Uważam, że jest to idealny start, z którym zgubisz pierwsze kilka kilogramów.

  2. Plany są już gotowe do wysłania i za chwile możesz je mieć na swojej skrzynce email. Napracowałem się tylko raz ale konkretnie. Dzięki temu Ty możesz z tego skorzystać i schudnąć za symboliczną kwotę.


  3. Zobaczysz, że metody, które stosuje są naprawdę skuteczne. A po 8 tygodniach wrócisz po więcej. A wtedy przygotuję dla Ciebie coś specjalnego, co będzie już piekielnie skuteczne i przygotujesz na lato taką formę, że wszystkim kopary opadną.

KRÓTKA PIŁKA! CHCESZ SCHUDNĄĆ?

WYBIERZ SWÓJ PAKIET

Po zakupie plany otrzymasz automatycznie na maila.

Ważne: Wybierz odpowiednią kaloryczność i wersje treningu dom lub siłownia

WERSJA Z TRENINGAMI W DOMU

 

WERSJA Z TRENINGAMI NA SIŁOWNI

 

FAQ

Od razu po opłaceniu otrzymasz na maila plany razem z wszystkimi gratisami.

Dieta odchudzająca jest tak opracowana, by zapewnić Tobie optymalne efekty i długotrwałe rezultaty. Jeżeli dobrze dobierzesz kaloryczność, stosownie do masy ciała, wieku oraz aktywności fizycznej, wtedy prognozowany spadek masy ciała to ok 0,5-1,5kg/tydz. Spadek zależy tez od aktualnej masy ciała, im więcej ważysz na starcie tym więcej zgubisz w trakcie stosowania planu. 

Nie. Większość produktów dostaniesz w każdym osiedlowym hipermarkecie i nie są to drogie produkty. Nie znajdziesz tu ośmiorniczek, kawioru czy ziemniaków La Banotte. Dieta składa się ze zwykły produktów dostępnych w np. Biedronce.

Dietę należy stosować ok. 8 tygodni po tym czasie należy wprowadzić modyfikacje do diety lub całkowicie ją zmienić.

Nie. Przepisów, które Ci nie posmakują nie musisz stosować. Masz do wyboru 7 różnych śniadań (+30 w ebooku), 7 różnych drugich posiłków, 7 różnych obiadów itd. Te przepisy, które nie posmakuj po prostu ich nie stosujesz.

Jeśli przykładasz się solidnie do diety odchudzającej i nie zanotujesz postępów to należy uciąć kaloryczność diety lub dodać więcej aktywności w ciągu dnia. A jak to nie poskutkuje należy skorzystać z indywidualnie rozpisanego jadłospisu ponieważ przyczyna może tkwić gdzie indziej.

Patrzysz w lustro i widzisz tu boczki, tam sterczy. Przez to czujesz negatywne emocje do swojej osoby? 

 

BŁĄD!

 

Wstręt poczuj do wyborów, które do tego doprowadziły. 
To wina złego odżywiania i barku aktywności, że nie jest tak jak tego chcesz. 

 

Czas to zmienić.

© 2020 Trener Personalny Radosław Kojta | Polityka Prywatności | Kontakt