PROJEKT SCHUDNIJ


8 TYGODNIOWY PLAN ŻYWIENIOWY I TRENINGOWY
ONLINE DLA KOBIET


DLA KOGO?

Dla kobiet, które chcą schudnąć i wymodelować sylwetę ale nie wiedzą od czego zacząć

Dla kobiet, które chcą poczuć się zdrowo

Dla kobiet, które chcą wyszczuplić uda, pośladki i odzyskać ładny płaski brzuch

Dla kobiet, które chcą zrzucić zbędną tkankę tłuszczową I zadbać o siebie

CO ZYSKASZ?

Idealny program aby zacząć

W końcu uzyskasz efekty i spalisz tłuszcz

Poczujesz, że robisz coś dla siebie

Zyskasz więcej kondycji na zabawę z dziećmi

Będziesz mogła założyć dżinsy i wyglądać w nich oszałamiająco

Polubisz swoje ciało i zapomnisz o kompleksach

Z dumą na wakacjach założysz bikini


CO OTRZYMASZ?

  • 3 PLANY TRENINGOWE !!!
  • DIETA Z PEŁNYM JADŁOSPISEM !!!
  • RAPORT - PORADNIK JAK KONTROLOWAĆ EFEKTY
  • CAŁY PROGRAM DOSTĘPNY ONLINE ZARAZ PO ZAKUPIE


oraz...

Jdłospis

Jadłospis diety odchudzającej na 7 dni (28 przepisów)

Przepisy

Gotowe przepisy na smaczne posiłki. Przepisy na szybko jak i dla tych co lubią gotować.
Na słodko, wytrawnie, wege, naleśniki, koktajle warzywne, koktajle owocowe. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Lista zakupów

Otrzymasz również listę zakupów, która pomoże Ci w codziennych zakupach. Możesz ją wydrukować i odhaczając wkładać kolejne produkty do koszyka.

Miary domowe

Każdy produkt w diecie jest zapisany w miarach domowych aby jak najbardziej ułatwić zabawę w kuchni. np. 2 łyżki oliwy, pół szklanki kaszy.

Rozkład BTW, KCAL, GL, IG

Każdy posiłek ma podsumowanie makroskładników (białko, tłuszcze, węglowodany), kaloryczności oraz indeks i ładunek glikemiczny. Dzięki temu wiesz co i ile jesz.

Plik w PDF

Dietę otrzymasz na maila w wygodnym do odczytu i wydruku pliku PDF.

3 plany treningowe. (wersja dom lub siłownia)

Plan wprowadzający. Plan spalający tłuszcz. Plan na regenerację.

Filmiki do ćwiczeń

Do każdego ćwiczenia znajduje się materiał wideo z poprawną techniką.

Dokładne instrukcje

W treningu otrzymasz dokładne instrukcje ile serii wykonać, jakim tempem, ile powtórzeń, istotne szczegóły związane z techniką.

CZY TO JEST WŁAŚNIE TO CZEGO POTRZEBUJESZ ABY WYSZCZUPLIĆ SYLWETKĘ? 

 

 

DIETA ODCHUDZAJĄCA
sprawdź przepisy

jadłospis diety odchudzającej

Jadłospis 7 dni

Co to
PROJEKT SCHUDNIJ?

Rozpocznij „Projekt Schudnij”, aby nie tylko zgubić pierwsze nadprogramowe kilogramy i spalić tłuszcz ale również wzmocnisz swoje mięśnie, które sprawią, że sylwetka stanie się pełniejsza, twardsza, a pośladki podniosą się i wypełnią Twoje dżinsy.


Dodatkowo wyrobisz w sobie dobre nawyki prowadzące do trwałych zmian w życiu. Zacznij plan już dziś.

 

PROJEKT SCHUDNIJ to gotowy 8 tygodniowy plan żywieniowy i treningowy,
z którym spalisz swoje pierwsze kilogramy. To idealne rozwiązanie dla kobiet, które chcą zacząć przygodę z dietą i treningiem ale nie wiedzą od czego zacząć. 

 

Program został opracowany z myślą o osobach początkujących, które pragną wyszczuplić swoją sylwetkę. Więc jeśli dopiero zaczynasz i zastanawiasz się czy dasz radę. Bez obaw, program ten jest właśnie dla takich osób. Na pewno dasz radę.

 

Plan treningowy jest podzielony na 3 części:

 

Pierwsza część to 3 tygodnie wzmacniające, które wzmocnią Twoje ciało oraz kondycję. Druga część to 4 tygodnie treningu o większej intensywności na rzeźbę oraz kształtne pośladki. Trzecia część to czas na regenerację, która trwa 1 tydzień. 

 

Po takim zestawie przez najbliższe 8 tygodni jesteś wstanie zgubić nawet do 10 kg! Oraz znacznie poprawić wygląd sylwetki. Wyniki na pewno Cię ucieszą.

 

Opis Diety Odchudzającej

Dieta nie jest jadłospisem ułożonym indywidualnie. Jest to gotowa dieta odchudzająca na podaną kaloryczność. Dieta zawiera modelowy jadłospis diety odchudzającej, która jest skuteczna dla 80% społeczeństwa. Pozostałe 20% potrzebuje diety indywidualnej ze względu na swoje zdrowie lub inne cele.

 

Aby dieta była skuteczna należy znać swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Zadbałem też o to i nagrałem materiał jak to zrobić za pomocą darmowego kalkulatora online. Jak obliczyć zapotrzebowanie? Instrukcja znajduje się niżej.

 

Umowny czas stosowania diety to 8 tygodni lub dłużej jeśli utrzymują się efekty. Należy pamiętać, że po zredukowaniu części masy ciała koniecznie trzeba wprowadzić modyfikacje do kaloryczności diety.

 

Rozkład makroskładników diety odchudzającej: 

 

25% białka, 45% węglowodanów. 30% tłuszcze. Do każdego posiłku podany jest również indeks i ładunek glikemiczny oraz kaloryczność. Dzięki temu wiesz ile musisz zjeść na dany posiłek.

 

W diecie znajdują się produkty z każdej bazy produktów np. mięso, ryby, nabiał, jaja, warzywa, owoce, pieczywo, kasze, makarony. Dieta zawiera produkty z laktozą i glutenem (glutenu bardzo ograniczona ilość) 

 

U niektórych osób może pojawić się nadwrażliwość na gluten i laktozę. W takim przypadku należy zmodyfikować jadłospis indywidualnie. Odsyłam na www.radoslawkojta.pl

 

RAPORTY

 

Dodatkowo otrzymasz RAPORT za pomocą którego będziesz kontrolować swoje efekty. W raporcie znajdziesz tabele do zapisywania wyników oraz dokładny poradnik kiedy i w jaki sposób należy sprawdzać postępy aby nie popełnić błędów które mogą Cie demotywować. 

 

 

Zacznij działać już dziś. Skoncentruj się na celu i baw się dobrze. A kolejnym etapem jest współpraca indywidualna aby osiągać jeszcze lepsze rezultaty.

 

JAK OBLICZYĆ KALORYCZNOŚĆ DIETY?

Przed pobraniem diety należy ustalić kaloryczność, która będzie dla Ciebie odpowiednia, aby skutecznie redukować tkankę tłuszczową. 

Obliczenie swojego zapotrzebowania jest bardzo proste.

Możesz to zrobić z pomocą darmowego kalkulatora online (KLIKNIJ TUTAJ). Obok udostępniam poradnik jak to zrobić. 

WYBIERZ SWÓJ PAKIET

Cena 79 zł

  • To mniej niż 10 zł za tydzień
  • To mniej niż 1 zł za dzień
  • To 35 groszy za przepis

Po zakupie plany otrzymasz automatycznie na skrzynkę pocztową



Wybierz, którą chcesz kaloryczność oraz gdzie będziesz ćwiczyć

WERSJA Z TRENINGAMI W DOMU

 

TRENING DOM + DIETA 1300

TRENING DOM + DIETA 1500

TRENING DOM + DIETA 1800

TRENING DOM + DIETA 2000

WERSJA Z TRENINGAMI NA SIŁOWNI

 

TRENING SIŁOWNIA + DIETA 1300   

TRENING SIŁOWNIA + DIETA 1500

TRENING SIŁOWNIA + DIETA 1800

TRENING SIŁOWNIA + DIETA 2000

FAQ

kIEDY OTRZYMAM gotowe plany?

Od razu po opłaceniu otrzymasz plany w automatycznej wiadomości na maila. 

jak długo stosować dietę?

Dietę należy stosować ok. 8 tygodni po tym czasie należy wprowadzić modyfikacje do diety lub całkowicie ją zmienić.

jakich efektów mogę się spodziewać?

Dieta odchudzająca jest tak opracowana, by zapewnić Tobie optymalne efekty i długotrwałe rezultaty. Jeżeli dobrze dobierzesz kaloryczność, stosownie do masy ciała, wieku oraz aktywności fizycznej, wtedy prognozowany spadek masy ciała to ok 0,5-1,5kg/tydz. Szybsze tempo odchudzania jest dla zdrowia niebezpieczne i zapewnia tylko krótkotrwały efekt. 

czy muszę stosować wszystkie przepisy?

Nie. Przepisów, które Ci nie posmakują nie musisz stosować. Możesz wymienić taki przepis z przepisem z innego dnia np. posiłek 3 wymieniasz z posiłkiem 3 z innego dnia.

czy produkty w diecie są drogie?

Nie. Większość produktów dostaniesz w każdym osiedlowym hipermarkecie i nie są to drogie produkty. 

co jeśli nie będzie efektów?

Jeśli przykładasz się solidnie do diety odchudzającej i nie notujesz postępów to należy uciąć kaloryczność diety lub skorzystać z indywidualnie rozpisanego jadłospisu ponieważ przyczyna może tkwić gdzie indziej. 

Patrzysz w lustro tu boczki, tam sterczy i przez to czujesz negatywne emocje do swojej osoby?

BŁĄD!

Wstręt poczuj do wyborów, które do tego doprowadziły.
To nie wina genów. To wina złego odżywiania i barku aktywności, że nie jest tak jak tego chcesz. 


Czas to zmienić.

© 2019 Trener Personalny Radosław Kojta | Polityka Prywatności | Kontakt