Czucie mięśniowe. Czyli jak mieć lepsze efekty.

PRO TIP: Kiedy wykonujesz ćwiczenie nie myśl o tym co zrobić na obiad. Skup się na trenowanym mięśniu. Czucie mięśniowe to podstawa dobrego treningu.

W treningu chodzi o to aby jak najmocniej wyizolować trenowany mięsień. Nie możesz tylko i wyłącznie odklepać powtórzeń które masz w planie treningowym. Nie chodzi o to aby przenosić ciężar z punktu A do B.

Jeśli trenujesz pośladki to masz czuć NAJMOCNIEJ pośladki. Nie tył uda, przód uda, plecy. TYLKO POŚLADKI. Jeśli jesteś początkującą osobą możesz mieć z tym problem ale bez obaw to przyjdzie z czasem.

W każdym razie z laserowym skupieniem musisz całą swoją uwagę skoncentrować na pracującym mięśniu. W ten sposób trening staje się intensywniejszy ponieważ angażujesz więcej włókien mięśniowych do pracy.

Trenując w taki sposób masz zdecydowanie lepsze wyniki i efekty treningów ponieważ cały trening zyskuje na JAKOŚCI. Zobacz też wpis “5 tipów na brak efektów”.

Nazywa się to połączenie MÓZG MIĘŚNIE lub CZUCIE MIĘŚNIOWE.

Jak już wspomniałem osoby początkujące mogą mieć z tym problem ale bez obaw to przychodzi z czasem. Z każdym wykonanym powtórzeniem, każdym kolejnym treningiem jeśli skupiasz się na pracy mięśnia Twoje połączenie mózg mięśnie będzie mocniejsze.

Aż w końcu nauczysz się izolować trenowane mięśnie Tylko ZACZNIJ się skupiać na treningu i przestań myśleć co zrobić na obiad.

JAK JUŻ JESTEŚ NA TRENINGU TO ZAANGAŻUJ SIĘ W 100%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *